:) Hello world

Jag steg upp kl 07.00 idag och var på ett övningssem. Det var intressant så nu är jag hemma. Fuskade idag och gick och köpte thai-take-away. La mig i sängen och tittade på en julfilm, Fred Clause. Den var intressant:)
Dagen idag består utav tvätt, sömn, städ, plugg och film. En utav de första nyktra fredagar jag kommer att ha. Det ska bli mycket skönt:)
Lite egen.pics ifrån Lördag. Dett är hemma hos mig, innan vi begav oss hem till Dina. Det var under denna kväll homie ramlade och slog sönder sitt ben, vilket nästan ingen av oss uppmärksamde när vi vaknade dagen efter:)
It's all about the day after

Siz poosing=)


Me, me , me me.


;) haha


Jag känner en sådan energi att göra saker idag. Jag ska som sagt städa idag, vilket jag tycker kan vara roligt. Den bästa känslan efter sex är fan när det är fullkomligt rent. Alla lakan är tvättade, alla handdukar är rena och hela lägenheten luktar Ajax. Uffft, soo nice.


Pussluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0