Have u ever seen the rain?

Godmorgon:)
En strålade dag är detta, solen skiner och jag är nybadad, nyrakad och helt pigg:) Somnade tidigt igår efter att ha gått igenom alla mina boxar med filmer, till slut blev det Buffy och vampyrerna;) haha mycket nöje:)
jag är fortfarande mätt efter all julmat så det känns inte som om jag skulle behöva äta så mycket mera innan jag beger mig tillbaka till kära övik=)

Idag hade jag tänkt att kolla på detta;


När jag var liten eller yngre så älskade jag att se på Twin peaks. Jag finner denna serie mycket otäck även fast jag är 22 år gammal:)
Ikväll ska jag ut och dricka vin, äta kinamat och ha det allmänt trevligt. Jag längtar så mycket:) Ska bli roligt för Dannny-boy ska med, och det var såå länge sedan:)

Pussluss

Kommentarer
Postat av: alexandra nilsson

Twin peaks är bäst! ta med den till övik!

hade du kul igår kväll?

2008-12-23 @ 08:41:48
URL: http://tiominuter.blogg.se/
Postat av: alexandra nilsson

Jag handlade kläder, smink och min favoritparfym , gucci by gucci :D min mamma är såå snääll. hihi, okej häärligt. på juldagen ska jag ut och svina :D miss you

2008-12-23 @ 19:20:33
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0