Goodnight.

Jag sitter och pratar med en kompis på msn. Vi diskuterar filmen Wolf creek och jag vet att mördaren lever fortfarande.
Fan vad sjukt. Men men:) If he comes here, i will smack him up with my black cock:)

Jag är lite smått uttråkad idag måste jag säga. Jag skulle ha pluggat men har under kvällen rökt för mycket, druckit för mycket vatten och sedan lallat runt på olika sidor:) Så jag tänkt lägga mig och sova, kanske läsa lite i min nya bok.



" Man är aldrig så ensam, som när man söker en annan"

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

Sorgligt och lite läskigt citat!



Jag är också rastlös idag.. men nu tänkte jag försöka sova.. ska du ut imorgon?

2008-12-03 @ 00:10:17
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0