En bra dag:)

Jag sitter hemma och lyssnar på Realise med. Jag gillar den låten, speciellt en dag som denna.
Nästan 13 minus grader ute, så jag har numera köldskador på benen. Det hade jag när det var 5 minus med:)
När jag var lite yngre och fortfarande gick i barnskolan, fick jag lov för mamma att vara hemma när det var kallt ute. Istället fick jag burra ner mig i hennes säng med varm oboy, och kakor.
 ...
Kanske därför jag var så jävla tjock när jag var yngre. Haha inte undra på det.

Såhär full var jag på julfesten, klockan var ca 20.00 =)


Jag lagade kyckling ikväll och sedan tvättar jag. Hela jag plus hela lägenheten luktar sur fitta, med andra ord matos blandat med kyckling. Jag finner detta avskyvärt, så jag ska städa ikväll med:)
Snart ska min födelsedag firas, det ska bli så roligt tycker jag:)

Me and siiiiz;)

Kommentarer
Postat av: gissa de du

söt

2008-12-14 @ 19:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0