and i'm like?

Som väntat så somnade jag ganska sent igår. Låg vaken en del av natten, och kunde helt enkelt inte sova. Detta resulterade i att jag nästan skippade föreläsningen, men i sista stund tog jag mig upp:)
Föreläsningen var helt ok, mycket intressant. Imorgon ska vi sitta i gruppen, och prata och planera. DEnna vecka är ganska soft eftersom vi är lediga både Måndag, Onsdag och Fredag:) Men mycket att göra iaf:)

På föreläsningen idag skulle själva läraren dra en gåta.:
En pappa och en son körde en bil och krockade. Pappan dog och sonen kom till sjukhuset. När sonen låg på britsen kom läkaren fram och sa:; "Nej det är min son" Vem är läkaren?
Jag och finnen satt längst bak, och läraren fick upprepa den igen. Haha jag kunde inte för mitt liv förstå vem läkaren var. Finnen och jag kom fram till att det kansk var Farfar men hahahah såååå fel:P Klart bästa idag;)

Cecilia, Sandra, HOMIIE, Sara and Vlad..:) så jävla nice


Jag och Therese:)


Black-baby;)





Pussluss


Kommentarer
Postat av: Finnen

hahahhahahaa farfar :D skrattar så jag ramlar ner från soffan oh my god. kommer leva på det där länge :D

2008-12-02 @ 20:39:14
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Alexandra Nilsson

det är mamman som är läkaren :D

2008-12-02 @ 22:48:27
URL: http://tiominuter.blogg.se/
Postat av: Alexandra Nilsson

fina gänget

2008-12-03 @ 00:10:46
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0